God morgon!

Vaknade för en stunds sen och nu sitter jag och ser på tv! Men det finns absolut ingenting att se på! Idrotten börjar tio i elva så det är ett tag kvar! Tycker det är skönt att gå upp tidigare än vad man behöver för då kan man ta det lugnt och dricka te och titta på tv en stund!

Idag har jag två lektioner. Jag slutar tre så den sista lektionen är ganska lång. Som jag skrev igår så känns det verkligen att jag har fått energi tillbaka! Jag ska verkligen satsa på skolan nu för jag tror att annars kommer jag ångra mig!

Tror jag ska lägga in lite mer bilder från min resa!



Frosty undra va de é som jag håller i! (kameran)



Jag och Frosty gosar lite!



Här kör vi ut från U-hamn.. Fast skylten blev suddig för jag förstår mig inte på kameran riktigt.. Med blixt blir det inte suddigt men då speglar sig blixten i sutan och utan blixt blir det hur suddigt som helst :S

Nu vaknade Gubben så jag tror jag ska va social med han innan jag går till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback