Har ju glömt!..

Jag vill tacka min pappa för sakerna jag fick och födelsedagspresenten! Tack såå jättemycket!! Älskar dig så otroligt mycket pappa! Saknar dig också i mängder! Men jag vet ju att du har det bra och det glädjer mig! Du kommer ju hem på påsk!!!!!!! Va kul det ska bli! Det roliga hade vart om du kunde stanna några dagar men det lät ju som att du bara blev ledig en dag!? Fattar inte riktigt, hur ska du då hinna hit och sen ner igen? Men de där löser du :D Bara jag får träffa dig en minut blir jag glad! Bara att få krama om dig och säga att jag älskar dig! 

Måste ju visa upp min söta pappa!



Här spelar han gitarr som han är så duktig på!



Gottegris! Tihi!



Haha han é så söt! Skulle ta ett test kort å så blev det denna posen :D

Det var ett inlägg ägnat åt pappa! 

Puss på dig dady!  

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså gela, allvarligt, jag tycker synd om dig som inte har din pappa där. Varken din mamma lr pappa. Måste vara jobbigt! (But, you know that you have me).



Snart kommer bebis.. Då kommer vi och hälsar på dig :)

2009-03-25 @ 11:31:41
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis man kan aldrig bli för gammal för att behöva sina förälldrar!



Tihi.. Pusss/L

2009-03-25 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback