Hemma igen!

Just nu ligger jag i sängen och ska sova snart! Är så fruktansvärt trött efter resan.. Jävla fjortisar som levde om hela natten! Så jag har ju inte sovit nånting.. och det känns kan jag lova! Jag är gör trött och sen svider det jätte mycket i ögonen, har kisat hela dagen! Gubben frågade om jag var full! Haha! Det tycker jag var komiskt!
   Resan tog en evighet, men det är klart att när man sover så går ju tiden fort men jag satt ju och räknade minuterna! Det var nog den jobbigaste resan jag har varit med om!

Det var skiiit jobbigt att åka från mormor.. När jag satte mig i bilen så såg jag henne stå och gråta.. Det var fruktansvärt jobbigt.. För jag vet hur glad hon var av att jag kom ner och hälsa på och vi båda tycker att tiden har gått alldeles för fort! Jag är så tacksam över vad morfar och mormor gjort för mig! Det går inte att beskriva hur jag känner! Tack såå mycket! Jag vet inte hur jag någonsin kan tacka er för de ni har gjort för mig!

Det är iaf skönt att vara hemma! Har ju saknat Gubben! Älskar han så otroligt mycket! Det var underbart att komma hem för jag behövde inte tänka på något! Han åkte och handlade och lagade mat! Det var så skönt för jag är ju så trött! Vi har gosat i soffan hela dagen förutom när brorsan, Lina, Nisse och Marcus var här! Det har vart en mysig dag helt enkelt!

Jag hoppas iaf att det inte tar tre år till tills jag åker ner! Jag hade jätte kul!

Här kommer iaf lite bilder som jag har lovat att lägga in så fort jag fick tag på kablen! Det som var synd det var att jag inte hade med mig kameran när den behövdes så det blev inte så jätte mycke kort!



Cassandra som kör första biten!



Hanna sitter och håller på med mobilen eller nåt!



Här sover Hanna så sött!



Nu är vi entligen framme i Norge och här ser vi då Mia :)



Hanna däckar direkt!



Den berömda baren!



Cassandra sitter i baren.



Cassandra och Hanna busar som fan!



Och det bara fortsätter och fortsätter! Hahah!



Min söta pappa!



Frosty!



Gumman igen!



Lilla mig!



Mig igen!



Mormor och morfars hus!



En svart/vit bild på deras gård!



Frosty igen!

Jag får fortsätta lägga in bilder i morgon! MÅSTE verkligen sova nu innan jag svimmar! Är ju hur trött som helst och dessutom yr...

Go nazz!


Kommentarer
Postat av: Your sis !

Heej gumz ! Va roligt å se lite bilder från din resa :) Damn vilka fina bilder på dej själv ! Å så roligt å se bilder på Frosty .. men jah kommer inte ihåg att hon såg ut så =P Haha de va juh iförsej några år sen jah träffa hon . Sorry för att jah inte ringde dej när jah sa att jah skulle göra de .. vi få försöka hinna prata nästa vecka :) På Onsdag åker jah till Sorsele , de är juh Vindelälvsdraget you know :) Saknar dej en hel massa ! PussKraaaaam

2009-03-08 @ 09:16:02
URL: http://angelikaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh.. äntligen bilder.. hahaha!!!



Fina bilder på dej :) Hoppas du hade roligt. Skönt att vara hemma nu? =) /Linda

2009-03-08 @ 17:39:10
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback