Lunch!

Ja, nu har jag ätit lunch! Börjar igen 12.50! Så jag satte mig vid datorn en stund! Tror jag ska passa på att göra lite skolarbete, bättre de än att bara sitta å glo! Kanske ta en kaffe också!

Har inte så mycket mer att säga förutom att jag är nervös inför ikväll.. Mimmi ska hjälpa mig att färga håret.. :S Tror inte det kommer bli så bra.. måste nog färga några gånger för att få de som jag vill! Så jag kommer säkert att se för jävlig ut i morgon men skit samma! Haha!

Jag vill bara säga att jag saknar dig Linda!! Jätte mycket! Vill ju kunna ta en kaffe med dig och sitta och prata om allt! Du betyder jätte mycket för mig! Och jag hoppas allt kommer att gå bra med förlossningen! :) Det kommer det göra också!
Älskar Dig! Puss på dig!

                       

Ne, om jag skulle ta och jobba lite!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så himla sööt.

Jag saknar dig också, (och ditt goda kaffe). Men snart kommer bebis ut och då kan vi vara med varandra, och då får du träffa bebis!



Puss gumman :*

2009-03-23 @ 14:54:23
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback