Lunch!

Japp nu har jag ätit lunch! Idtotten gick bara bra! Faktiskt! Jag spelade badminton ett tag och sen sprang jag på bandet! Det var kul! I morgon på idrotten blir det skidor! Det är ju hur kul som helst tycker jag!
   Det är helt otroligt vad jag är pigg och glad! Det känns såå bra!

Kl 13.00 har jag Förskola, Skola och Fritidshem! Den lektionen brukar vara ganska rolig för vi diskuterar mycket! Men ibland kan det vara lite drygt för den är ganska lång!

Ikväll händer nog inte så mycket! Jag ska iaf plugga på Naturkunskapen! Har ju en rest där som jag måste göra! Men den går nog ganska fort att göra bara man tar sig tid! 
   Efter det så blir det att gå på en promenad igen! Är ju så otroligt skönt!
Jag får inte glömma att köpa apelsiner efter skolan! Haha! Jag brukar inte äta apelsiner men när jag var hos mormor så åt jag jätte många! Så nu ska jag köpa hem en massa! Är ju mycket bättre att äta dom än godis! :)

                     Tack för att du finns! Älskar verkligen dig av hela mitt hjärta! Du gör mig så glad!

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback