Min födelsedag fortsättning

Nu har jag kommit från jobbet, eller det var ett tagsen! Men jag har pratat med pappa en stund! :)

Dagen har varit superbra! Det har varit många som har grattat mig och jag har fått skratta hur mycket som helst! :)
Dom som var här var: Brorsan, Lina, Frida, Hampus, Mimmi, Casey, Matte, Nille, Saga, Marcus, Cina, Björn och så Gubben givetvis :) Tack allihopa för en underbar dag! Den kunde absolut inte bli bättre! 
 
Vi åkte på Akkan en stund först och drack kaffe och umgicks, sen åkte vi hem till oss och åt smörgåstårta och pratade om allt! Haha! Det kom folk undan för undan och det som är så synd é att vi har så litet köksbord och bara fyra köksstolar, men datastolarna funka ju lika bra! :) Några fick sitta i vardagsrummet också!
   Det har inte hänt så mycket mer än att vi har fikat och pratat! Jag har ju jobbat också men det är ju inte så intressant! Haha!

Här kommer lite bilder från igår och några från idag!



Den goda tårtan som jag fick av svärfar och svärmor igår!



Svärfar, svärmor och Gubben!



Hundarna! :) Sigge & Molly



Brorsan, Lina och Frida var här vid 00.00 och fira mig! Så dom fick givetvis också smaka på den goda tårtan från svärfar & svärmor!



Här skrattar jag! Haha!



Jag visa brorsan boken som jag håller på och läser nu som handlar om folktron från förr, då man trodde på allt möjligt som troll, vättar, vittra, häxor mm och han tyckte också den verkade intressant och började genast läsa :)



Här är vi på Akkan!



Jag, Gubben, Nille och lite av Marcus!



Hampus :)



Smörgåstårta :)



Här är lite folk!



Jag öppnar paket!



Cina och Björn :)



Här sitter några i vardagsrummet!



Jag fortsätter med mitt paket!



Den här fick jag av Cina och Björn! Så fiin! Det är en prydnadssak som det sinner vatten i och vattnet lyser grönt! Man ser inte det så bra på kortet men fin är den :)



Jag fick en blombikett!

Ne, jag får fortsätta lägga in bilder i morgon! Måste sova nu känner jag!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh min pappa är så sexig :)

2009-03-15 @ 15:49:30
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback