Min Födelsedag!

Nu är jag 19 år då! Härligt! Man kan ju säga att jag har fått två födelsedagar för igår (13/3) var ju svärfar och svärmor här och gratta mig! Och efter jobbet idag så följde brorsan, Lina och Frida med hem en sväng och åt tårta! Det var hur kul som helst! Brorsan satt och lekte med "Torsten" ett bra tag! Var kul att de tycker jag :D (Torten är ett godsedjur som Gubben hade när han var liten! Det är en sån som man kan stoppa in handen i och röra på armar och huvve! Haha)

Jag får nog ta och skriva mer i morgon för jag är så fruktansvärt trött! Måste sova nu!

Det gick förresten bra att jobba idag men självklart så var det tomt till 23.30 då jag skulle börja städa och så.. så jag fick börja 23.50 med städningen och det var inte så kul! Men det gick! Hoppas bara att det inte var något jag glömde :S För det skulle inte kännas bra!

Jag får lägga upp bilderna i morgon ( senare idag) för jag måste verkligen sova nu!

Nazz Nazz! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du finns med på min blogg =)

2009-03-14 @ 10:02:55
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback