Nu är vi hemma från A-sund!

Det har varit två sköna dagar! :) Idag var vi ute och pimpla en stund men jag fick ingen fisk.. Gubben fick en mini liten! Haha! Fast han slängde i den igen! Östen därimot fick flera stycken! Men jag ska ge igen! Haha! På påsk kan vi ha en liten tävling! Tihi! Fast då vill jag att mamma (syrene) ska vara med också :)

Sen gick jag på en promenad, de va skönt! Sen åt vi en god middag sen åkte jag och Gubben hem!

Jag har tagit lite bilder som jag givetvis måste lägga ut :)



Jag är ute på min promenad!



Jag igen :)



En svart/vit bild från byn!



Skrollan är ute på en promenad!



Den här bilden är sååå skön tycker jag! Haha! Gubben fastnade med snollan :) Är så glad att jag hann fota! ;)



Ingen fisk för gubben heller!



Padde é så söt! :)

Jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu... jag är nyser som en tok och näsan rinner och jag har en sån där tung huvudvärk som man har när man é sjuk.. :( Gubben är ju sjuk så de skulle inte förvåna mig! :(

Ne, nu ska jag gå på en promenad till!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha.. Martin... hahahaha...

Klant skalle, kan man fastna men gammla skotrar.. hahahahaha... Doh! Jag döör..

2009-03-23 @ 14:59:12
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback