Överaskning!

Vilken överaskning jag fick idag! Svärfar & svärmor kom förbi med tårta och en födelsedags present! :) Dom är så söta! Jag hade ingen aning om att dom skulle komma! Det blev verkligen en rolig överaskning!
   Just nu sitter jag och svärfar och ser på tv, svärmor skulle åka iväg en sväng men kommer tillbaka om en stund! Det som är synd är att Gubben jobbar ju till 16.00 idag! Men det finns kvar tårta till han :) Det var jätte god förresten! Har aldrig ätit en sån förut, det var en chokladtårta med grädde och hallon på! :)

Ikväll blir det att jobba från 21.00 till 00.00! Det ska bli spännande! Första kvällen som jag ska jobba själv ju men jag är inte ett dugg nervös! Tror jag é ganska säker på det mesta, så det ska inte vara några prolem! Dessutom kan jag ringa Johanna om jag behöver hjälp :) Tack för de Johhana! Känns bra att veta att jag kan ringa dig om det är något! :)

Tack Svärfar & Svärmor det värmde verkligen!

Ska lägga in en bild på den sen! Ska vara lite social med svärfar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer aldrig å veta vad det är för hemlis.

Jaa, hoppas du håller tummarna för mig:) hehe

2009-03-13 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback