Plugga, jobba, sova!

Nu ska jag ta och skicka iväg några uppgifter som jag har gjort klart! Sen ska jag fortsätta plugga med Förskola, skola, Fritidshem! Jag tycker det är ett intressant hemprov vi har fått, det handlar om barns utveckling! Det gör det hela mycket lättare.. när man är intresserad av ämnet!

21.30 ska jag jobba ikväll! Eller jag ska vara med på stängningen! Så det blir bara 45 min. Det blir även en tidig kväll ikväll hoppas jag! Jag och Gubben låg och pratade sent inatt så det blev inte så många timmars sömn för mig! Men jag vilade en liten stund nyss! Det var skönt!

Ne om jag skulle försöka få någonting gjort! Måste tvätta också kom jag på!

Linda
Jag tänker på dig varje dag! Hoppas det kommer gå bra att få ut lillen/lillan! Saknar dig ju men vi får träffas när det blir tid för de! Förstår ju att det är mycket att tänka på nu! Tycker om dig! Kram på dig!

/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback