Skönt ute idag!

Idag åkte jag och Gubben ut till "stora bron" hade aldrig hört det namnet förut men man åker ju mot Vilhelmina fast bara en liten bit och där var Åsa med barnen och Nille med barnet! Det var hur mysigt som helst! Vi drack kaffe och grillade och bara mös i solen! För det var ju såå fint väder, strålande sol och varmt! :) Skönt att komma ut en stund!

Efter det så åkte vi hem till Åsa där vi drack kaffe och jag busade med lillan så jag trodde jag skulle dö! Haha! Var lite jobbigt men kul! När jag inte orkade mer sa jag åt hon att hon skulle hoppa på Gubben istället! Hehe! Hon är så söt den lilla busungen!

Nu tjata Gubben på att jag ska börja spela wow.. Får la testa igen då men jag har ju testat en gång förut å det var inge vidare! Fattar ju ingenting! Men för hans skull så kan ja testa igen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback