Skööönt!

Då var projektmässan avklarat! :) Så himla skönt att få de gjort! Det var roligt men lite segt bara! Sen fick jag världens huvudvärk som jag kämpar med att få bort! Tror jag ska lägga mig nu (i tid för engåns skull)!
   I morgon blir det nya tag, tänkte att jag skulle göra bort rapporten.. eller jag har ju gjort rapporten och skickat in den men vi får ju tillbaka den igen med småsaker som måste fixas så jag tänkte göra klart det i morgon så har jag de gjort också :) För jag vill verkligen vara ledig i helgen! Jobba ju förra helgen och den här helgen vill jag verkligen inte sitta med skolarbete! Skulle va kul om vi kunde åka upp till A-sund! :) Känns som de va ett tagsen för mig! Gubben var ju uppe när jag var i U-hamn. Men eftersom jag jobbar vissa helger så får man passa på när jag é ledig!

Dessutom ska jag och Mimmi spela in våran låt i morgon på sång och instrument (individuella val) och jag hoppas det kommer gå bra! Tycker de é så pinsamt bara när det ska sitta folk på andra sidan båset i studion som man inte känner.. för nån måste ju fixa de andra medans vi ska sjunga.. ååå kunde de inte vara någon som vi känner där!?

Ne, nu måste Gela hoppa i sängen, får ju sitta å kisa för ja ha ju sån huvudvärk...
Nazz nazz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback