Vad är det för fel?

Min blogg har ju blivigt jätte knäpp, jag gör ju som jag alltid har gjort, jag skriver ett inlägg och trycker på spara & publicera och sen loggar jag ut, men jag har märkt att inläggen publiceras inte alltid, som nu tex skulle jag gå in och kolla men det inlägget jag skrev i morse fanns ju inte där, fast det är sparat så jag fick lägga in det nu! Blev lite sent med god morgon nu, men bättre sent än aldrig!

Aja ville bara säga de om ni börjar fundera över att tiderna stämmer dåligt med inläggen!

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Därför när du sprar dina inlägg ska du alltid titta efter om det har sparats. Om inte, så ska du tryck på spara igen, tills den ligger inne på bloggen(: Så gör jag iaf. För blogg.se kan vara lite seg ibland.



Jo, man är lite instängd, men snart så kanske man kan hitta på saker och inte behöver vara rädd att något ska hända.



Roligt att du ringde idag föresten. Lika trevligt varje gång, eftersom jag får alltid höra något roligt :D hehe.



PussPuss

2009-03-26 @ 13:41:32
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heej. Jag har haft en blogg länge :P Bara gjort en ny nu. Puss

2009-03-30 @ 09:20:44
URL: http://angeliciono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback