Vad less jag blir på mig själv ibland!

Idag skulle skriva upp dom timmarna jag har jobbat under januari och februari... Inte har jag skrivit upp de! Eller jo två gånger har jag skrivit upp men inte resten! Så typiskt! Man vill ju helst få lön för det man har jobbat! Men jag ska se om jag inte har skrivit upp det nån annanstans! Hoppas verkligen jag hittar de! Kan ju inte gissa mig fram! Men det ska säkert gå bra! :) 
Personalmötet gick bara bra!

Nu har vi ätit! Gubben gjorde tjockpannkaka! Fast det var min dag att laga mat men han var så söt att fixa de eftersom jag var på personalmöte! Nille var här och åt med oss också! Trevligt, trevligt!

Nu blir det att fortsätta plugga en stund och sen blir det jobb. Det känns verkligen bra att jobbet har kommit igång på riktigt nu! :) Känns suveränt!

Allt ser så mycket ljusare ut nu! Helt underbart är de!

Tack Gubben för att du finns! Du gör mig hel! Utan Dig inget Mig! Älskar dig verkligen!

Pappa.. Jag saknar dig! Men jag vet ju nu att du verkligen har det bra där så det gör mig glad! Det var bra känner jag att jag kom förbi dig en sväng i Norge för nu förstår jag verkligen att du har det bra! Jag tänker på dig varje dag!

Ne, om jag ska ta och plugga lite.. Så man får det gjort!

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback