Vänta, vänta och vänta!

Japp, jag sitter och väntar på att lektionen ska börja! Den börjar kl 14.00, jag har Musik & Instrument då.. jag och Mimmi ska ju spela in låten då! Är lite nervös måste jag säga! Det går bra att spela in låtar själv tycker ja men som sagt så ska ju nån som man inte känner sitta på andra sidan båset och fixa! :S Aja, det kommer säkert gå bra, man ska la tänka positivt! :)

Va dum jag känner mig.. Gubben skulle ta bilen idag för han skulle på banken å så innan han börja! (12.00) och jag gick till skolan halv tolv, ja jag vet jag kunde åkt med han men jag ville ta en promenad! När jag kom fram till skolan skrev han att jag hade ju bil nyckeln.. Fan också! Jag sa att jag kunde springa hem men det var ju försent kl va ju tio i så han skulle aldrig hinna de! Men som tur é va det ingen bråska utan han ska ta de i morgon istället!
   Det är lite jobbigt att dela på en bil i bland för när jag ska ha bilden så har han tagit med sig nyckeln till jobbet! Den ska ju alltid hänga i nyckelskåpet men jag glömde hänga dit den igår efter projektmässan! Man är la inte mer än mänsklig!

Aja, jag ska la ta och fortsätta jobba på rapporten, lika bra att göra någon nytta när man endå inte har något att göra!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till hans mamma (:

Men kommer ändå bli som att bo själva, förutom att hon springer omkring här hon också. Laga mat/städa/tvätta/handla/betala hyra..

2009-03-20 @ 23:27:33
Postat av: L

Till hans mamma (:

Men kommer ändå bli som att bo själva, förutom att hon springer omkring här hon också. Laga mat/städa/tvätta/handla/betala hyra..

2009-03-20 @ 23:27:53
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är klart :I Eftersom vi kan ju inte betala hyra för lägenheten och sen här i Tuvträsk, det går inte.. Är inte gjord av pengar.. hehe xD

2009-03-21 @ 10:04:56
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-21 @ 10:11:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback