Frågor & Svar

DET HÄR TESTET MÅSTE DU GÖRA INNAN MAJ ÄR SLUT!

1. Namn: Engéla Ankarö
2. Syskon: En storebror (Viking)
3. Ålder: 19år
4. Född: 14 Mars 1990
5. Ögonfärg: Blågrön
6. Längd: 1.68 cm
7. Skostorlek: 39
8. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
9. Stjärntecken: Fisk
10. Hårfärg: Blond 

DAGENS...
1. Låt: Det är över nu - Gyllenetider (vi ska sjunga den på studenten så jag måste träna! Haha)
2. Saknad: PAPPA!!!
3. Kläder: Mjukis kläder!
4. Smink: Inge smink idag.
5. Mat: Grillat med potatisgratäng (världens bästa svärmor ska laga de :))
6. Köp: Inget
7. Göra sen: Jobba
8. Godis: inget
9. Pinsammaste: Inget som har hänt idag men det blir la säkert nåt när jag ska jobba sen.

BRUKAR DU...
1. Sova: Ajjemen!
2. Ta mediciner som inte borde tas: Nej
3. Snusa: Yes!! Gött
4. Röka: Nope
5. Dricka vatten: Ja, det är ju såå gott!
6. Klä dig i svart: Ja, ibland
7. Hata folk: Nej, men det händer!
8. Lita på folk: Ja, tyvär!
9. Skada dig med flit: Nej!
10. Drömma mardrömmar: Ja, nästan varje natt..
11. Gå i skolan: Japp (fast snart é de över!)
12. Gå i kyrkan: Nej!!!!

NÄR...
1. Åt du senast: ca 11.00
2. Läste du en bok senast: Det va ett tagsen, mins inte riktigt.
3. Köpte du något: ? Tror det var förra helgen nångång.
4. Sjöng du senast: Nu!
5. Klagade du senast: Idag! Tycker inte om ena sången vi ska sjunga på skolaavslutningen (studensången..)
6. Klantade du dig senast: Igår när jag spelade krocket! Haha

HAR DU...
1. För många vänner: Nej, de flesta försvinner?!
2. Förföljelsemani: Nehe du!
3. Någon annan psykisk sjukdom: Hmm.. Depression men det blir bättre och bättre :)
4. Skadat någon: Japp, (har slagit 2 st men det fanns anledning till de!)
5. Färgat håret: Ja många gånger!
6. Några piercings: Näsan & Naveln (10 hål i öronen)
7. Några tatueringar: Nej, ville ha förut men tror jag ha vuxit från de där!
8. Egen dator: Japp, 2 st! 1 bärbar och 1 stationär.
9. Gjort bort dig rejält: Haha, ett antal gånger!

ÄR DU...
1. Snäll: Ja, många säger att jag är för snäll..
2. Snygg: Öhh, ingenstans!!!
3. Söt: Nope
4. Lång: Nja lagom
5. Kort: Ne, de tycker jag inte! 
6. Klantig: Haha! Ajjemen!
7. Tönt: Nope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback