Fredag

Oj oj oj vad jag är dålig på att uppdatera nu. Känns inte som jag har något att berätta nu för tiden. Jag går ju bara till skola sen hem, äter, skolarbete, sova å sen börjar det om.. typ.

Brorsan och Lina var här igår, det var trevligt. Vi satt på altanen nästan hela tiden, iaf jag och Lina för brorsan var inne och pratade med pappa på msn.

Jag fick reda på en tråkig sak igår också men det är bara att försöka göra det bästa av situationen.

Ikväll ska jag jobba från 21.00-00.15 sen är jag ledig i morgon och sen jobbar jag på söndag, jag ska öppna då vid nio till kvart i tre.

Aja ska dra nu.
Tjao

Kommentarer
Postat av: Linda

tråkig sak, vadå ? :(

2009-05-17 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback