Hinner inte med allt...

Jag vet att jag är skit dålig nu på att uppdatera bloggen men jag har sååå fullt upp. Linda kom ju hit till Storuman i lördags så jag har vart med henne varje dag och när jag inte ha vart med henne så har jag pluggat eller fixat nåt i hemmet. Jag har grävt upp en rabatt som vi ska plantera blommor i. Trodde det skulle vara jätte jobbigt att göra det och att det skulle ta lång tid men det gick hur bra som helst, var riktigt kul

Ne jag orkar inte skriva mer nu, ha nyss kommit hem från jobbet och jag har såå fruktansvärt ont i magen och i ryggen eftersom jag är i den perioden i månaden då tant röd är och hälsar på. Minns att Ylva alltid sa tant röd förut! Haha!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback