Lördag

Ja, idag gick vi upp kl 10.00 och såg tv en stund sen gick vi ut och röjde på tomten. Martin hade röjsågen och tog bort en massa rönn. Jag gick efter och tog alla pinnar och la dom i en hög bakom garaget. Det gick bra men efter ett tag blev det jobbigt men jag tycker vi fick gjort mycket idag! Det ser renare ut nu.
När vi var färdiga kom Marcus hit och vi satt på altanen och drack kaffe. Efter en stund gick jag in och såg lite tv för jag tyckte det blev lite kyligt.

Gubben och Marcus åkte på ica och handlade för ett tagsen och just nu gör Gubben lasange. Mumms, men han glömde gurkan :( Men det går bra endå. :) Jag är jättehungrig, det blev visst en sen middag idag.

Ikväll blir det att fortsätta med plugget. Gjorde två uppgifter igår och ja tänkte göra en idag, det är en större uppgift så då får det bli en idag. Kan inte göra når mer sen tror jag för jag glömde låna böcker i går :( Tänkte att bibblan kanske skulle ha öppet en stund i dag men det hade dom ju inte. Får fixa det på måndag. Känns endå bra för det känns som jag kommer klara detta, bara jag sätter mig ner någon timma varje kväll.

Ne, jag ska gå och se hur det går med maten nu! Haha, jag tror visst att Gela är hungrig!
Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

sötis.

2009-05-14 @ 15:59:42
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback