Syrene (svärmor)

Jag är såå glad att jag har Syrene! Hon har blivigt som en mamma för mig! Hon hjälper alltid till och finns alltid för mig, stöttar och är så förstående! Jag vet inte hur jag ska kunna tacka henne!?
Hon kom ner idag för hon skulle lämna in bilen och då när jag berätta om sjukan så sa hon att vi skulle åka dit. Hon förklarade för hon i luckan vad som är fel och hon följde med in också och såg till att jag skulle få hjälp.
Sjuksköterskan sa att jag skulle ringa läkaren nästa vecka eftersom han var borta för hon tyckte jag skulle göra en ordentlig undersökning. Så det blir la först att läkaren klämmer på magen och sen en gynundersökning i Lycksele skulle jag tro. Hon sa att det kan ju vara något annat som spökar eller så är det så att jag är en av dom fallen som har stora problem med detta. För jag vet att både Victoria (mamma..) och mormor hade jätte problem med det.
Vet inte om det går i arv men eftersom båda har haft det så börjar jag undra.
Iaf så fick jag fem smärtstillande tabletter med mig hem och jag skulle komma tillbaka i morgon om det behövs.
   Efter sjukan bjöd svärmor mig på en räkmacka på akkan och sen handlade vi. Jag vill så gärna tacka henne på något sätt för att hon alltid ställer upp och för att hon finns för mig när jag än behöver hon!
Tack mammi :)

Jag kan meddela att det inte blivigt bättre.. Eller smärtan har avtagit lite av tabletterna men jag spydde ikväll... Fan också, jag tänkte att jag skulle försöka ta mig till skolan i morgon men jag känner att det är bättre jag är hemma och vilar upp mig!

Tycker det är synd att vissa inte kan förstå överhuvud taget men jag klarar mig utan er, ni får snacka skit om mig om ni tycker det är så kul, det rör mig inte. Men det är la så att endel har bara svårt att sätta sig in i andras situationer.

Tack Gubben för att du är så förstående. Det hjälper mig mycket, för jag skulle inte palla att du inte skulle förstå.

Tack Jessika för att du bryr dig!! Känns så bra! Du är verkligen en Ängel! Att du hjälper mig så mycket är helt otroligt!

Ja, nu har jag fått skriva av mig lite! Hoppas bara att jag får sova bättre inatt!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback