Torsdag

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera just nu men jag har alltid fullt upp, tror dessutom att jag har kommit i bloggkoma! Haha!

Nu är vi i Ankarsund. Det är strålande väder och allt känns så bra :) Vi har suttit i solen en stund men jag skulle in och dricka lite och svärmor skulle ta en macka och sen passade jag på att sätta mig här en snabbis ;)

Igår solade jag i solarium! Haha. Svarfar och svärmor har ju ett solarium här så jag tänkte att jag skulle passa på. Känns lite skumt att ligga i en säng och sola :) Eftersom det bara är en sida i taget som man solar. Tänkte jag skulle sola varje dag som vi är här. Vi ska la va här till söndag.
   Fast jag ska köra ner till Storuman fredag och lördag eftersom jag jobbar från 21.00 - 00.15 båda dagarna.

Tänkt i morgon är är det bara EN vecka kvar till balen är!!!! Tänk va fort tiden går!
Förresten jag ska gå med Mimmi på balen :D Ska bli super kul!

Ne, va sägs om en promenad?
Bye so long!

Kommentarer
Postat av: Dess

HEEJ! Härligt att se en uppdejt av bloggen gumman! Men det är inte lätt med bloggkoma! haha! Har själv en sådan svacka nu, eller iof. Jag är ju jämt dålig på att skriva i min blogg.. :( Ohh, tänkte precis fråga dig när balen är, kanske blir det så att jag å Jållan kommer å kikar på dig! ;) Men fan, det skulle jag ju inte avslöja, om det blir så, så var det ju meningen att det skulle bli en suprice. Usch, jag är dålig på att hålla hemlisar och bus som jag själv hittat på.. Haha! Fan elsk vad jag saknar dig! Just det ja, vad roligt att du ska gå med Mimmi! Men varför blev det inte Brorsan? PUSSSS!!

2009-05-21 @ 18:18:21
URL: http://iamjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback