Fiskodlingen

Just nu sitter jag på odlingen och hjälper brorsan att skicka i väg bilder till en foderleverantör. Han vet ju hur man gör givetvis men han har ju en massa annat som måste göras så jag tänkte att jag kunde hjälpa han men det. Vill försöka hjälpa han så mycket som jag kan för jag vet att han har mycket att tänka på.
   Det var även skönt att stå och prata med han idag för han berätta en massa saker och jag tyckte det var skönt att han kunde öppna sig för mig för han är oftast sån att han håller alltid allt inom sig, jag kan nog inte hjälpa han med dom problemen men jag lyssnade iaf och jag tror han tyckte det kändes bra.

Ne nu har jag bara en bild kvar som ska ladda upp, får skriva mer när jag kommer till Mor & Far (svärföräldrarna).

Ne det blev visst ingen pussmun i detta inlägg för det tar för lång tid! Haha

Bye


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är ingen fara gumman, du hör av dig när du kan och det vet jag. Kom bara ihåg att jag är ju ensammen på veckorna och har du lite att göra så ring gärna, pusss

2009-09-13 @ 19:34:27
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback