Rubrik?

Varför är det alltid så jobbigt att börja ett inlägg? För mig är det så iaf. Vet aldrig vad jag ska skriva eller vad jag ska börja med men när jag väl har börjat skriva flyter de på.
Och ALLTID när jag sätter mig vid datorn och ska skriva ett inlägg på bloggen så kommer Pölza och ska upp i knät och goza.. Då är det bara att lägga bort datorn för jag kan bara inte putta ner Pölza ;)


Idag vet jag inte vad som händer, blir nog att stanna inne för det är skit väder ute :( Gubben slutar la vid 17.30 så då ska vi nog äta och sen blir det att åka ner till suguman för han ska jobba i Vilhelmina på söndag, stackare.. Han börjar 04.00 på söndag morgon och slutar mellan 18.00 - 20.00 på kvällen. Det är inte riktigt säkert när han slutar men nångång mellan de. Så det blir 14 eller 16 timmar jobb för hans del. Men det blir ju pengar så man får la tänka så.

Här kommer lite bilder, eller ganska många eftersom jag är så dålig på att lägga upp bilder så då kommer allt på en gång, haha.



Ja va ska man skriva? Moi en vanlig dag..



En väldigt suddig bild men det ska iaf föreställa mig som jag såg ut igår.



Pölza är ju så sööt!!! Han har brett ut sig i svärmors fåtölj ;)



Haha, vilka konstiga ställningar han har!



HAHA!! Va bara tvungen att lägga ut en bild på räser moppen som jag körde förut! :D



Gubben och svärfar fick några bamsefiskar!



Här är hjärngänget! Fast det fattas en.. Hampus!

Jag får ta
och lägga in fler bilder sen.

Bye




Kommentarer
Postat av: Anja :)

socker! kolla in min nya snygga videoblogg ;) Puss,



http://almeida.blogg.se

2009-09-18 @ 10:43:25
URL: http://almeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback