Sjuk fortfarande!?

Förstår ingenting.. Innan jag åkte ner till mormor i söder var jag sjuk (förkylning) och jag är fortfarande sjuk! Fast det blev ännu värre igen när jag kom upp..? Tankarna börjar ju gå om svininfluensan, kan inte rå för de! Älsklingen sa idag också att nu har jag varit sjuk så länge att han också börjar fundera på svininfluensan!
Tror nästan att jag ska åka på sjukan i morgon och kolla, det kanske inte alls är influensan men då vet jag de iaf och sen tycker jag att jag borde få någonting nu som kan hjälpa till eftersom jag har varit sjuk i över 2 veckor nu.


Svärmor ska ner till Storuman i morgon så då kan jag ju följa med henne. Älsklingen ska också ner för han ska köra lastbil från Storuman till vilhelmina i morgon så det kan bli så att vi åker ner ikväll så slipper han köra ner i morgon, aja vi får se vad som händer. Va lite små sugen på att följa med han i lastbilen men jag vet inte om jag får göra de, ska höra med han när han slutar jobba.

Oj vad jag babblar på känner jag men det blir så ibland! Dessutom är jag ju så dålig på att skriva i bloggen nu för tiden.

Funderar på att gå ut på en promenad nu för det har kommit hästar till byn så jag skulle vilja smyg hälsa på dom ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

Hade tänkt Söka inom vården :O

Har alltid tänk och typ varit intresserad av de :)

Men nu vet jag inte :O Hehe.. Puss

2009-09-11 @ 07:35:30
URL: http://angeliciono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback